
- Czy Ziemianie rzeczywiście atakują?
- Co wspólnego mają lata dwudzieste XX i XXI wieku?
- Czy Polacy widzą problem kryzysu klimatycznego?
- Jakie są priorytetowe obszary, na których powinien skupić się biznes?
- Czy straszenie kryzysem klimatycznym działa?
- Typy Polaków w podejściu do kryzysu
Odpowiedzi na te pytania i znaczenie więcej znajdziecie w tym odcinku.
Z Mateuszem Galicą i Martą Marczuk rozmawiamy o raporcie “Ziemianie Atakują”, który Kantar Polska bezpłatnie opublikował pod koniec września tamtego roku adresując go do przywódców w biznesie i polityce. To materiał, który stanowi kopalnię wiedzy na temat katastrofy klimatycznej i środowiskowej, ponieważ twórcy raportu zestawili m.in. wiedzę 27 ekspertów klimatycznych oraz wyniki badania ilościowego na próbie ponad czterech tysięcy Polaków. Raport nie dość, że przebił się do szerokiej opinii publicznej, stając się choćby głównym tematem debaty kandydatów na prezydenta, to wywołał także spore zainteresowanie zielonymi transformacjami w biznesie. Chcąc mówić o zrównoważonym biznesie nie powinniśmy pomijać tej pozycji i dlatego w dzisiejszym odcinku nasi goście przybliżają nam jego wyniki.
Mateusz Galica – Prezes butiku Lata Dwudzieste. Lider projektu „Ziemianie atakują” w Kantar Polska. Do 2020 Creative House Director i członek zarządu w Kantar Polska. Prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Członek programu Balticlead Uniwersytetu Sztokholmskiego dla liderów zmian i transformacji biznesu w obszarze człowiek-Ziemia.
Marta Marczuk – Partner w Lata Dwudzieste. Do 2020 r. Creative Idea Designer w Kantar Polska. Członkini zespołu projektu badawczo-komunikacyjnego „Ziemianie atakują!”. Uczestniczka programu Balticlead Uniwersytetu Sztokholmskiego dla liderów zmian i transformacji biznesu w obszarze człowiek-Ziemia.
Źródła, które wspominaliśmy podczas rozmowy: