
Klasyczny marketing ma za zadanie sprawić, żebyśmy poczuli potrzebę posiadania czegoś, ma nam uzmysłowić, że bez tego produktu czy usługi nasze życie jest w jakiś sposób gorsze – mniej ładne, mniej zdrowe, mniej pełne, mniej modne, mniej rozrywkowe. To nie jest odpowiedzialny marketing. Dziś rozmawiamy o tym czym marketing odpowiedzialny jest i od czego zacząć.
Ekspertka odcinka Martyna Zastawna
pionierka i propagatorka idei Zero Waste w Europie. Założycielka WoshWosh, pierwszego na świecie przedsiębiorstwa odnawiającego obuwie oraz SzeptSzum, agencji odpowiedzialnego marketingu. Wykładowczyni CSR’u, mentorka skupiająca się na zagadnieniu sustainability. Autorka wielu nagradzanych w Polsce i za granicą akcji społecznych.
Wspomniane w odcinku źródła:
Firma obuwnicza Veja z Francji
Jeżeli podoba Ci się ten podcast możesz mnie wesprzeć dobrowolną wpłatą w serwisie Patronite: https://patronite.pl/zrownowazony_biznes