- Jakie są najważniejszych założenia i etapy procesu design thinking?
- Dlaczego ta metoda może być dobrym podejściem do projektowania produktów i usług, a nawet całych modeli zrównoważonych?
- Co daje stworzenie zespołów projektowych zajmujących się innowacjami?
- Od czego zacząć i na co uważać?
- Dlaczego czasami stary biznes jest wrogiem nowego?
Gość odcinka Irek Piętowski
Od 2015 wspiera biznes jako trener i konsultant wykorzystując metodę design thinking. Punktem przełomowym, który zwrócił Irka w stronę tej metody było wystąpienie Kena Robinsona o zabijaniu przez szkoły kreatywności. Jest założycielem i partnerem zarządzającym Brainwave, którego celem jest towarzyszenie firmom w tworzeniu i wdrażaniu innowacji przez edukację, czy facylitację projektowania produktów, usług lub procesów. Irek łączy w sobie kilka światów – biznesu, muzyki i filozofii i może dlatego jego ciekawość nie ustępuje. Linkedin Irka
Materiały i strony wspomniane podczas odcinka:
Koncepcja Creating Shared Value (mówimy o niej więcej w odcinku #001)
Książka autorstwa J. Knapp “Sprint: How to Solve Big Problems and Test New Ideas in Just Five Days”
TED Sir Ken Robinson Do schools kill creativity?
Strona www Brainwave , Facebook Brainwave, Linkedin Brainwave